24 april 2009

Från garnkorgen!!

En sjal jag påbörjad för några veckor sedan som har hamnat nere i garnkorgen. Det blir lätt så här när man har tusen projekt i huvet hela tiden! Idag har jag verkligen gjort ett ryck!! Jag har fotat en massa alster som jag har tänkt lägga ut på bloggen i flera veckor. Det hade varit kul om man kunnat lägga ut allt man gjort...eller till stor del iallafall. Hade tänkt att göra ett bildspel med allt stickat jag har..Men efter typ ha suttit 68 timmar i ett sträck utan att ha fått nåt att funka lade jag allt på hyllan..det är bara att inse.. att någon superhacker är man inte. Hur svårt kan det va egentligen, jag klarade av att göra det första bildspelet med smyckena..gick hur bra som helst..Då säger maken: jamen hur gjorde du förra gången då????? du skrev väl upp hur man gjorde!!!! JAA det är lätt att va efterklok, det är så där när man är lite UTVECKLINGSFÖRSTÖRD HAHA!!
HiiHii nu är det en massa annat som har fått stryka på foten när jag suttit framför datorn hela dagen....var ska detta sluta?? TOTALT KAOS!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar