14 juni 2009

STILL GOING STRONG...


Jaa, detta är projektet jag påbörjade i förra veckan, som höll på att gå riktigt förlorat haha..tror faktiskt inte att jag hade orkat börja om, fast jag bara hade gjort 4 cm. starten på den här mössan gick lite trögt, men nu börjar jag komma igång ganska bra!! Mönstret kommer från Drops design och den här gången har jag återigen gjort lite ändringar i mönstret...själva mudden eller kanten på mössan är förlängd för att få ett lite mer baggystuk på det hela...ja,vi får väl se hur det blir så småningom...det är ju så omständigt att prova när man kör med rundsticka, då måste man ju byta stickor först och det ids jag inte:) Blir mössan bra i mitt tycke, kommer jag nog att sticka vantarna också!! Garnet heter Viking Babyull och stickas med sticka 2.5
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar