27 april 2011

Babybandana no:2!



Oj, vad långt det blivit mellan mina inlägg på sistone!


Måste, måste försöka bättra mig lite...men orken har inte riktigt varit på topp den senaste tiden.


Gjorde en liten mössa som jag tänkte skulle passa till tröjan i föregående inlägg, men nu blev ju tröjan lite liten.

Och jag tror inte jag ska stormtvätta mössan också, det blir nog inte så bra med resåren då :)

Så egentligen skulle jag väl kanske gjort en ny tröja till mössan.

Men jag tror inte det blir så mycke gult nu på ett tag och den passar ju faktiskt perfekt både till vitt eller svart också.


Kanske man ska kalla den BananaBandana!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig. Settet under her også. Jeg synes du lager så fine ting, jeg liker de alltid kjmpemye. Flotte modeller og farger. :))

    SvaraRadera