13 juni 2012

more magic :)


Det går lite trögt med bloggningen just nu! Försöker att ta vara på varje liten sekund av sommaren utanför.
Hade förväntat mig regn och rusk i denna lediga vecka.....och vad får jag, om inte strålande solsken, så hitintills har jag inte tillbringat många minuter inomhus.
Trädgårdsarbete, hundpromenader, lite stickat och lite stick- o virklektyr.
Fick i förra veckan hem några nya tidningar och bland dem Designer Knitting crochet, som inte kommit ut på flera år, och jag kan säga som så, att jag blev glatt överraskad.
MYCKET INSPIRATION :)

De små tossorna och haklappen grejade jag ihop för några veckor sedan, och jag har bara inte kommit mig för att fota dem förrän nu. Haklappsmönstret har jag hittat som gratismönster på ravelry. Jag minns inte adressen, men om någon är intresserad kan jag nog leta igen den. Själv har jag lagt till en virkad kant och lite kardborre som slutfinish.
 
Garn: M&K:S Eco Bomull


HA EN FIN KVÄLL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar