10 september 2009

Blockning!


I går kväll kom jag äntligen till skott med blockning av Candle Flame sjalen...man skulle verkligen ha haft ett sånt där golvpussel!!
Nu får jag istället använda mig av en gammal matta som är gummerad på baksidan och en handduk uppepå..de går ju det också, men mattan tar verkligen en massa plats och helst skulle jag vilja köra den på tippen...men men..satt och letade pussel på nätet, helst skulle man ha haft ett pussel i svart eller grått..det fanns faktiskt pussel i svart och vitt...judomattor...kostade 500 kr kvadraten...
Hujedamej va dyrt!!! Får nog stå ut me mattan ett tag till:)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hi hi, alla som inte har införskaffat ett såndäringa golvpussel verkar ha uppfunnit allehanda blockningsmetoder.. Sjalen ser ut att bli fantastisk vacker, snart kanske jag också vågar ge mig på spetsmönstrad stickning.

    SvaraRadera
  2. Sjalen blir såååååå läcker!

    SvaraRadera