10 november 2009

Sluttampen!


Jag är sååå sugen på att få denna klar nu...bara några varv till, sen blir det blockning!Det är så spännande när man får se det färdiga jobbet efter blockning...hoppas verkligen inte att jag gjort några större fel, maskantalet har stämt nästan hela tiden...nästan :) nyss kom jag till mittenmaskan och det fattades en liten attans maska för att det skulle stämma....ja, vad ska man göra, det är bara och andas lugnt och backa och räkna, backa och räkna...phuu...till slut tror jag att felet hittades en tappad maska på föregående varv haha, jag har försökt reparera skadan, skulle nog behöva gå en kurs i tappade maskor....en sak om man kör vanlig slätstickning...men detta!!

Blir det ingen bild på färdigt objekt så vet ni vad det beror på.....eller kanske en halv bild...eller en fjärdedel :)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Forstår deg godt etter så mye arbeid. Gleder meg til å se det ferdige resultatet jeg også.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Forstår at du er spent, gleder meg også til å se resultatet. :-)

    SvaraRadera