5 januari 2011

lysande raggisar...


Det har inte blivit en endaste raggsocke än detta nya år. Ganska skönt!!
Känner att jag måste variera lite för att inte tappa gnistan :) Skulle nästan vara kul att ta fram virknålen igen, den har jag nog inte använt på flera månader.
Nya året har jag inlett med att sticka bebiskläder....det borde finnas massor med småttingar där ute som behöver varmt både om små huvuden och halsar mm. Det har blivit kofta, klänning, mössor och halsskydd hitintills haha!
Oj! det har ju bara gått 5 dagar på det nya året :) Som ni kanske förstår så har det blivit väldigt mycke stickat och lite, lite bloggat....och jag som bestämt att det skulle bli ändring på den fronten detta nya år.
Håller på att samla på mig en hög nu med alster, som måste sys ihop och trådfästas....sedan får vi hoppas att kanske kameran kommer fram så jag kan visa lite saker jag gjort.

Ha en fin kväll!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Du har haft en riktig stickrivstart i år låter det som.
    Kul med lysande röda tår. Det blir väldigt snyggt med broderad logga.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag ser att du har lagt in många mycket fina nya alster här! Bra jobbat! :)

    SvaraRadera