9 oktober 2011

Träpärlor på tråd!

På smyckesfronten!

Min inspiration när det gäller smyckena är för tillfället på botten. Ibland tar jag fram alla mina pärlboxar, men oftast blir det ingenting.
Detta är allt jag åstadkommit på flera veckor:
Lite längre halsband, virkat med vaxad bomullstråd och träpärlor i olika storlekar.

Tänker göra lite nya sjalnålar med knapp...de hade en rykande åtgång på förra helgens mässa.

Haha, nu tog ja allt i lite :) hade bara tre stycken..och så fick jag in beställning på en.

Men några nya måste det nog bli!...nu är jag ju helt utan!




Och i helgen har vi varit hundvakt åt världens goaste, snällaste hundar Tito och Elton :)...Elton på bild är av rasen är chihuahua och p.k


Ha en fin fortsatt söndag!!


..själv ska jag ut och jobba! (lite ågren allt!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar