12 mars 2010

Smycken, små och stora!!


Fick en förfrågan för ett tag sen, om jag skulle vilja visa upp och sälja mina smycken på kafeet i Olofsfors....ååå, det ska verkligen bli spännande och se om det är någon därute som tycker om dem!
Och igår gick det första stickkafeet för året av stapeln, jag kan säga att det fanns inte många lediga stolar. Så roligt att det finns så många ute i stugorna som sitter liksom jag, och pysslar och knåpar. Jag måste verkligen rekommendera alla att åka till kafeet, världens underbaraste fika, helmysig miljö och personal!
Fyndade även lite garn kvällen till ära (alltid bra att ha!), garntomten sålde nystan och urtjusiga virknålar.

Här syns lite av mina senaste kreationer, virkade broschblommor. De tjusiga örhänget på bild har min dotter gjort :)

TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Tjusigt! Pryder verkligen mössan! Duktig dotter har du också!!! Spännande med lite försäljning, lycka till!
    Blir nästan lite avundsjuk på dig som verkar ha ett sånt trevligt stickcafe att gå till...
    Hoppas du får en riktigt härlig helg!
    Juliane

    SvaraRadera
  2. Rosen är pricken över i - detta är nog den vackraste mössa jag sett! Mycket vackert örhänge också!

    SvaraRadera
  3. Helt ljuvlig! Tänk den mössan i något bomullsgarn till midsommar. Och givetvis med den rosen. Ska försöka få upp smyckestavlan så fort som möjligt.

    SvaraRadera
  4. Både örhänge och brosch var urfina! Brochen passade perfekt på mössan!

    SvaraRadera
  5. gillar hänget på mössan här nere!

    SvaraRadera