28 april 2010


undersidan, med skinnbotten...
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Görsnygg! Är du säker på att du inte längre vet hur du gjorde? Skulle vara roligt att få hänga en likadan över axeln.
    Har precis hittat till din blogg och tycker den är fin och varierande.

    SvaraRadera
  2. Hej Aviga och 2 räta!!Jättekul att du gillar min blogg :) Vill du ha en exakt likadan så säljer jag gärna väskan till dig.

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga saker du gör,inspirerande! Väskorna är fantastiskt fina!
    Jag håller med dig...jag tror inte jag kommer att använda så mycket spets, en och annan sjal kanske man dock kan trivas med.

    Ha en trevlig helg!

    /Maria

    SvaraRadera
  4. hej! Vilken fin väska!!! hur mycket kostar den?/ha en trvlig kväll/ Eva

    SvaraRadera
  5. Åh verkligen jättesnygg väska! :D Du är så duktig som kommer på allt!

    SvaraRadera
  6. Hej Eva! Hör av dig på min mail om du är intresserad av väskan.
    /Annica

    SvaraRadera
  7. Hej! Eftersom jag älskar att virka bara måste jag ju virka en praktisk väska... som din fina. /C

    SvaraRadera