7 maj 2010

Virkad kuvertväska...


Ett hastprojekt( tog väl 2 timmar kanske att göra)
...har uppmärksammat dessa fina små väskor finns lite här och var i handeln.
Det måste ju provas :)
Virkad kuvertväska i lite olika bomullsgarner, plus att jag på några varv virkat in silvertråd. Fodrad med ett vanligt fodertyg och en virkad kant runtom. En stor silverfärgad knapp som passade till hittade jag i gömmorna, tror den kommer från föregående sommars loppisäventyr. Snart är det dax för det igen också :D

Jag längtar!!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Oh! Den är ju alldeles... alldeles... alldeles underbar! :)

    Jag har inte skrivit här på länge, men jag läser allt du skriver och, framför allt, inspireras av allt jag ser!

    SvaraRadera
  2. 2 Timmar bara !!Jisses vad snabbt ,den är ju bara helLÄCKER!!!=)

    SvaraRadera