5 augusti 2010

Till flugfisket...


Japp, då var den första klar. Trodde aldrig den skulle passa, eftersom den sitter som en smäck på min egen hand...

..men den passade utomordentligt bra. Nu har jag påbörjat vänstervanten och man kan ju iallafall hoppas att den blir någorlunda lika

den första. Samtidigt som jag stickar på vanten har jag påbörjat ett par raggisar, även dessa till maken.

Haha, man måste ju smöra lite om man ska inhandla mer garn eller mönster.

Glömde säga det sist, när jag var på loppis hittade jag ju även lite fiskeflugor...de fick ju naturligtvis följa med hem. Nu vet jag ju kanske

inte om de var av rätta sorten. De var iallafall oanvända och dessutom är det ju tanken som räknas:)

Han blev jätteglad!! (Ett litet tips till er som shoppar loss emellanåt...glöm inte makens hobby!)

Det beror ju lite på deras hobby också förstås...men någon liten grej kan de allt vara utan :)

Nu ska jag bege mig ut under parasollet igen med min stickning och psst!..( mina alldeles färska sticktidningar som nyss damp ner i postlådan.)

Ha det gott!!
/Annica
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ingenting er som å sette seg ned med nye strikkeblad. Synes hansken din var topp. Jammen blir han glad når du tenker på han når du shopper.

    SvaraRadera