2 december 2011

småtossor i vintervitt!



Småtossor stickade i mosstickning med raggisgarn och skinnsula.

De fina knapparna kommer från garntomten och mönstret är egenkomponerat.

Insåg när jag skulle plocka ihop till julmarknaden, att jag hade stickat en babyklänning tidigare, som passade helt perfekt till sockarna :)

Kika in under etiketten baby, så tror jag ni hittar klänningen.


På stickorna just nu, sitter ett par vita raggsockspomatomusar. Har nu många beställningar på sockor, så det är bäst jag ligger i om jag ska hinna alla innan julafton.


Ha en fin dag!





7 kommentarer:

  1. Men du så fina! Lyckos de fötter som får värme!

    SvaraRadera
  2. De er bare så nydelige. :))

    SvaraRadera
  3. Nåh så yndige. Du er så flink. God strikkelyst videre

    SvaraRadera
  4. Så utrolig skjønne baby tøfler... Sånne skulle jeg gjerne hatt til babyen min.. Selger du over nett?

    SvaraRadera
  5. Hej Belima! Kontakta mig gärma på mail om du är intresserad av nåt! /Annica

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så fina små tofflor.Du är så duktig.
    Tusen tack för det fina mobilfodralet.
    Använder det varje dag!

    ha de så bra!
    Kram/Veronica

    SvaraRadera