7 december 2011

smycke med laxrosa pärlor!



Har gjort lite armband som jag inte visat upp här på bloggen. Det kommer flera kan jag lova, men idag när jag skulle fota, var jag allt lite sent ute, och alla foton utom detta fick en hemsk rosa nyans :(....imorgon måste jag försöka va ute i tid!

Vädret är ju annars perfekt nu för att fota, ute på backen ligger nu ett gnistrande vitt täcke, och små små flingor, har dalat ner från skyn hela veckan. Riktigt julväder :)


Mycket är som vanligt planerat på min lediga vecka...stickar bl.a sockar för brinnande livet....har två par sockar kvar att göra på beställning, sedan tänkte jag kanske göra någon julklapp också om jag nu hinner :), plus att försöka julstäda lite och köpa lite julklappar.


Veckorna rusar iväg så himla fort!


Förutom det, så har farmor tagit hand om en liten vovve idag, lilla Eskil. Dessa pyttesmå hundar fryser nåt förfärligt ute och jag måste försöka hinna sticka dem varsin tröja.

Haha, tränar lite med hundbebis innan riktig kommer :))


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar