28 februari 2012

Ljusgrått och potatis!

Dax att visa upp den andra i ordningen av Candle Flame sparkisarna.

De ljusgråa har legat ett bra tag, innan jag igår kom mig för att blocka och fästa trådar.


Äntligen är den efterlängtade ledigveckan här, så jag försöker hinna så mycket som möjligt :)

En liten omlottröja blockas i denna stund, lite extra pillrigt att blocka när man har flera lager.

Den är ju inte ihopsydd ännu, men det blir nog bäst med blockningen om den ligger i färdigt skick skulle jag tro.

Och en grön mosstickad tröja sitter just på rundstickan. Bara några varv kvar, men jag kunde inte hålla mig :), utan började även att sticka på en liten kofta alldeles nyss.

Har en ide som snurrat i huvudet ett tag, som jag bara var tvungen att testa :)
Än så länge är jag ganska nöjd.


Candle Flamemönster i M&K Ecobomull

Ljusgrått och potatis




Mudden blev lite annorlunda på den sista byxan.

HA EN FIN DAG!








2 kommentarer:

  1. De er bare superlekre. Stilige farger og lekkert mønster. :))

    SvaraRadera