19 mars 2010

Härlig dag!!


Oj, va skoj!! Igår låg två härliga överraskningar och väntade på mig i postlådan....Ett grönt paket innehållande nymalet kaffe från Göteborgs Saluhall....Tack Call Design!! Och den andra överraskningen...haha, hade faktiskt beställt den själv:), är den superhärliga tidningen: The Knitter. Försöker att hålla koll så jag inte ska missa något nr. av den, den har det lilla extra !!
I detta nummer fanns ett sjalmönster av Evelyn A Clark som jag tänkte påbörja i helgen...plus läckert mössmönster som jag nog ska testa. Hmmm, hur ska man hinna allt egentligen?....
Smycket på bild, är som ni kanske känner igen, halsbandet, som går precis lika bra att använda som armband. Det kan man ju faktiskt göra med nästan alla halsband....snurra fast dem på handleden, är det inte bra så säg!!

Ett litet tips: Gå in och hälsa på hos GARN OCH ANNAT, Liene har återigen en fin utlottning där man kan vinna härligt mohairgarn, ja, ja säger härligt fast jag inte testat det, sockgarnet som jag vann är superhärligt....haha, går och stryker lite på det titt som tätt (är det normalt??), man börjar nog bli riktigt skadad :)

Tänk scenariot att man skulle bli stämplad som knarkare, garnknarkare...och bli ivägskickad på något behandlingshem, lång från allt vad nystan heter...huu, vilken mardröm, måste nog börja tala lite tyst om mitt maniska beteende :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så fina "vårliga" halsband och armband! Det slår mig att färgerna på mitt Sirdar Bamboogarn finns i liknande nyanser - visst längtar man efter dessa "vitaminfärger" just nu, i allt det vita?
    - Ps -Tycker det hörs helt normalt att klappa garnnystan!

    SvaraRadera