15 mars 2010

KRAMAR!!!


Tusen kramar och tusen tack för alla jättefina kommentarer och awards jag fått!!
Jag får så mycke inspiration av era kanonfina bloggar och det känns verkligen kul om man iallafall kan ge lite tillbaka också!!

Äntligen är min efterlängtade ledigvecka här och attgöralistan hinner man gott och väl fylla under arbetsveckan före, sedan hinner man kanske hälften av vad man tänkt....är det inte typiskt, så säg!! Just i denna stund sitter jag och knåpar med lite pärlor...hade tänkt mig några armband i härliga vårfärger! Samtidigt har jag börjat virka lite hexagoner...superkul vill jag lova! Samtidigt som det finns massor med fina bloggar man inte hunnit med på arb.veckan, plus en massa städning mm. mm. .....listan blir sååå lååång............

//Annica
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar