30 mars 2012

Second babycap!





Ännu en liten mössa till samlingen.
Denna gång fick det bli en randig variant!
Hmmmm, hur många kan man behöva måntro?
...säkert åtminstonde en i varje färg, eller en per veckodag :)

Laddade in uppdatering av blogger igår, och jag kan säga som så, att än så länge är vi inte kompisar :(
Det är ungefär som med mobilversion av blogg, som nästan alla har, medför bara en massa extrabläddring för att komma till bloggen man vill läsa. Och mobilversionen går ju inte ens att förstora. Haha, och jag som är halvblind, ni kan förstå att det blir problem :)

Nog om det!...började på en filt igår, en liten, i tjock mjuk cottonmix från scholler & stahl. Har funderat länge på vilket mönster jag ska använda....och tro det eller ej, det blir en variant på candle flames, och hitintills är jag supernöjd med resultatet.

HA EN MYSIG FREDAG!
(själv ska jag ut i snöyran och jobba övertid ikväll
......mera garnnystan till mig :)

1 kommentar:

  1. Ja mössan var verkligen rolig att göra. Jag förstår att du blir sugen på att göra fler! Man kan ju variera på tusen olika sätt!
    Ha en fortsatt trevlig påskhelg! / Annika

    SvaraRadera