17 september 2009

...i efterskott:)


Under fjällresan för några veckor sedan fick jag en försenad födelsedagspresent av maken, dottern och hennes pojkvän.....ni kan tro att jag blev glad:) Jag kan lova att det blev en Hel del kort tagna under den fjällresan haha, ja det blev då långt över 1000 kort. ´De blev lite less på mig imellanåt, när dom satt i skottlinjen hela min vakna tid..."mamma ge dig, lägg undan kameran nu"....det fick jag höra åtskilliga gånger, men, man måste ju få lära sig kameran, och det kan ja säga..det är inte gjort i en handvändning....mycket kvar att lära, det har jag!! Har suttit och läst handvändarboken lite och jag begriper kanske hälften haha..Ska lägga ut lite bilder vid senare tillfälle från fjällresan...fick till och med en älg på bild..kan ni tänka...maken fick mest köra i krypfart för att jag ville fota ut genom fönstret i bilen haha..ni kan tro han blev galen, eller när vi var långt ut i skogen och jag ålade på alla fyra och fotade småkryp, mossa, svampar mm. mm ...dom höll på tappa bort mig mer än en gång. Det skulle just se bra ut, att skicka ut räddningspådrag efter fotande, förvirrad, galen morsa i svampskogen!! ÄN ÄR INTE SISTA KORTET TAGET!!!
Posted by Picasa

1 kommentar: