18 september 2009

Sovmorgon:)

Haha, här sitter jag och bloggar i min ensamhet, klockan är 02:10 och nyss hemkommen från jobbet.......äntligen helg!! Tjocksockar som påbörjades för nån vecka sen....men påbörja kan man ju som många vet, göra flera gånger.....om och om och om igen!! Var ska detta sluta? Igår lovade jag faktiskt att....innan nyåret så, kanske dom nog ska vara klara:) OOoops, nu har jag ju även visat upp halva sockan, så nu är det ju kört att riva upp den något mer!! Natti, natti för er som ska gå till sängs... eller kanske man istället ska säga godmorgon till er som snart kliver upp!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Hoppas du fått en god natts sömn!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med tjocksockorna :) Så fin din andra Canle-Flame-sjal blev!

    SvaraRadera
  3. Inte visste jag att du var en sådan stickvirtuos! Jag håller mig till papper jag - knapparna du köpt på loppis hade passat mig också... Ny kamera is she shit! Apropå kaffebönor - vi slutade rosta efter att alla som passerade vårat hus trodde att elden var lös. Kaffeinköparen får nu lägga pengarna på whisky istället (han är så lessen så).

    SvaraRadera
  4. Du har något att hämta på min blogg!

    SvaraRadera