2 oktober 2009

Award!!


Jag har fått en utmärkelse av Call Design....superroligt!!

Och med utmärkelsen följer en utmaning att berätta 10 saker om sig själv...ja, jag ska göra ett försök:

1. Har alltid älskat handarbete...tror det är ett arvsanlag jag fått, gammelfarmor virkade vad jag minns och mormor och farmor stickade, och min mor pysslade med det mesta...lapptäcken tenntrådsbroderi, sömnad, stickning och virkning mm., så intresset kom ganska tidigt i mitt liv..

2. Bästa och roligaste ämnena i skolan var teckning och syslöjd...undrar ibland varför man inte fortsatte på den banan!!!

3. Älskar Kaffe...dricker alldeles för stora mängder egentligen...

4. Snusar..alldeles för mycket, kommer nog att dö i en snusattack en vacker dag:)

5. Husdjur i massor!! Just nu 2 akvarium, modell större med ciklider av alla de slag....två hundar och en nymfparakit!!.. plus alla dammråttorna då hihi!
har haft kaniner, marsvin, hamster, ödlor, grå jako, undulater(undulatbebisar) och massor med andra fåglar som jag inte minns namnet på!!

6. Stor missbrukare av hårfärg....färgar håret snart varannan dag...phuu.. Gråhårig är bara förnamnet..

7. Älskar verkligen att läsa..blir mest ljudböcker numera! Jag tror inte jag skulle överleva utan min Ipod (ett av de underbaraste ting som har uppfunnits)

8. Tittar verkligen mycket på film!!

9. Foto har blivit en allt större hobby...det är verkligen galet roligt!

10. Har lätt för att samla på mig alldeles för många projekt...just nu är det säkert uppe i tolv minst...om jag inte räknar de som finns inne i mitt huvud haha:)
Posted by Picasa

2 kommentarer: