24 oktober 2009

STICKCAFE...


TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL PÅ STICKCAFEET!! I torsdags var jag och Maria inbjudna på stickcafe i Olofsfors....de ville vi skulle komma och berätta lite om våra bloggar plus visa lite av de alster vi tillverkat...Phuu..inte min starkaste sida precis..att stå och prata inför publik.. men, jag tycker det gick ganska bra :) Alla var jätteintresserade av sakerna vi gjort...kanske vi har inspirerat någon fler att starta blogg, det hade ju verkligen varit roligt..Sirpa hade bakat supergott fikabröd och Gertrud visade lite av sina nyheter. Jag kan ju inte säga att det blev stickat mycket själv..alltför spännande att titta på vad de andra höll på med!! Stickcafekvällarna har Garntomten extraöppet fram till cafeet öppnar...superbra.
Kvällen slutade med att jag virkade ett par vantar av mitt nyinköpta garn.

PÅ ÅTERSEENDE!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vad kul att höra att det gick bra för dig! =) Hoppas allt är bra med dig annars! =) Själv är jag påväg att bli förkyld... Man får hoppas att det inte är svinis!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Så kul att ni kunde komma. Sockarna jag köpte är som smycken på mina fötter och vantarna på bilden är ju sagolika.
    Tack för att du orkar blogga och inspirera oss andra!

    SvaraRadera