1 februari 2010

Award.....


Bättre sent än aldrig, varit sjuk i flera dar, (dunderförkylning...) och inte orkat göra speciellt mycket, det har blivit lite virkade smycken i början av förra veckan, men sedan har jag inte fått något gjort, feber gör verkligen att man tappar all ork . Har fått en beställning på sockar och vantar som jag bara väntar att få starta med....kruxet är att garnet inte kommit än, men jag tror inte det kan vara så långt bort....hoppas :)

Har fått två utmärkelser också, den ena kommer från Call design och den andra från VirkStina, jättekul!! Tusen tack....älskar verkligen era härliga inspirationsbloggar och jag blir så glad över era fina kommentarer på min blogg!!
Med awarden följer att man ska berätta lite om sig själv....huu, verkligen inte min starka sida, gömmer mig helst bakom ett ton med garnnystan haha, men jag ska göra ett försök:

* En ironisk....FRYSANDE...maniskt handarbetande....skiftesjobbande...hyvleriarbetande...mönstersamlande...bloggläsande... kommentargillande.... ljudboksläsande...vin och matälskande...eremitliknande....filmälskande nätpirat som även är sudokufrälst...haha, där fick jag med ganska mycket av mig själv!!

Jag skulle vilja skicka awarden vidare genom att uppmana alla superhärliga, kreativa bloggare där ute , som aldrig har fått någon award...att kopiera denna utmärkelse och berätta lite extra om er själva.

Ha en härlig dag!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Stackars dig som varit sjuk. Jag väntar också på garn på posten...hoppas det kommer idag!

    SvaraRadera
  2. Oj det var mycket på en gång! Fint som du valde att skicka vidare awarden!

    Jag har fakiskt en sån fin award till dig på min blogg oxå! Tycker du är så ambitiös och gör fina grejer!

    hej hej

    SvaraRadera