29 juni 2010

Ananas igen!


Den första ananasen använder jag själv.

Denna vita ananas ska min dotter få.

Ananasen är ett av mina många UFO:n som jag sparat på mig....så vad kan inte vara bättre än en ledigvecka.

Ska verkligen försöka att färdigställa lite fler saker också...

Jag har en väska som det ska virkas lite till på....
Plus en sjal (min egendesignade), som jag kommit till halva avmaskningen och sen ska den blockas...
Och ett par sockar i finfint garn från Limmo som jag påbörjade nu i midsommar... hittade en roligt mönster som jag påbörjat :)

Ja, det kommer mera!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Så nydelig ting du har laget under her. Dette sjalet er veldig fint også. Sjal må jeg ha hundrevis av. :))

    SvaraRadera
  2. Tänk att det finns så många sjalar och jag vill ha dem alla!

    SvaraRadera