1 februari 2011

med hjärtan!!


Ett babyhalskydd som jag gjorde klart förra veckan....med två små hjärtan på framstycket, (februari är väl en riktig hjärtemånad!)
de blev väl inte så jättetydliga, men det får duga.
Garnet är supermjuk, superwash ull. Stickad med stickor 4.
Nu har jag på stickorna en halv grön mössa, en klänning i grönt, som garnet tagit slut till....och en liten klänning i samma vita garn som halsskyddet, som jag inte bestämt riktigt designen på.....
.....plus att jag funderar på att sticka något roligt till mig själv, ska bara komma på vad :)
Igår kom ett fint paket från Pagoni, med lite smyckesdelar....så det blir kanske ett litet avbrott i all stickning till man kommit underfund över vad man ska hitta på.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. den ser jättefin ut! De är så himla praktiska att dra överhuvudet på barnen. Tröjan nedan ser supergo ut. Du blandar stickteknikerna så fint.

    SvaraRadera
  2. Jeg synes denne halsen var kjempeskjønn. Så yndig og søt til slike små. :))

    SvaraRadera